یک باکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 7 ارديبهشت 1392
بازدید : 5415
نویسنده : بابک

سایتهای زیر به پرفکت مانی و سایر حسابها پرداخت دارند

سی کردم به ترتیب درآمد و الکسا سایتها را قرار دهم

 

 

دلایا استفاده از سایتهای خارجی به جای سایتهای ایرانی:

1- پرداخت به دلار که باعث میشود درآمد بیشتری داشته باشیم

 

2-درآمد از هر زیرمجموعه های اجاره ای از 8.5 تا17.5 تومان که در ایران

نهایتا 4 تومان است.

 

3-در عضویت استاندارد درآمد از 192 هزار تومان تا 530 هزار تومان در ماه

در صورتیکه در ایران در عضویت استاندارد 30 تا67 هزار تومان در ماه است.

 

4- تعداد زیر مجموعه های اجاره ای در ایران نهایتا تا 1500 نفر آن هم

در عضویت طلایی است ولی در سایتهای خارجی در مرحله دوم 2000 نفر

است و در مرحله آخر از 25000 نفر تا 1000000 و در بعضی سایتها نامحدود است

که به همین دلیل درآمد بیشتری کسب میشود.

 

 

نام سایت سال تاسیس

درآمد ماهانه در عضویت

استاندارد و بدون زیر مجموعه

 

حداقل برداشت
 paidverts.com  2014

 بستگی به فالیت دارد

(متغیر)

 1 دلار
 باکس بری  2014  8 دلار  5دلار
 پی تی سی اسیر  2014  8 دلار  5دلار
rainclix.com   25 دلار 5دلار
 inadclix    3.5 دلار  2دلار
 kayads     2 دلار  1دلار
 کلیکس تن    1.5 دلار  1دلار
 gokubux    18 دلار  4دلار
 familyclix    2 دلار  1دلار
 adzbazar   1.5 دلار  1دلار
 silverclix    1.2 دلار  1دلار
 noblebux    1/3 دلار  1دلار

 برای عضویت در هر کدام که تمایل دارید روی بنر مربوطه کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PaidVerts  

 

 

 

 

آموزش چند تا از سایتها در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: مقالات دانشجویی , موزیک , موبایل , اس ام اس , کامپیوتر , آیا میدانید؟ , عکس , کد آهنگهای پیشواز ایرانسل , فیلم و سریال , مذهبی , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کسب وکار اینترنتی , آموزش پرفکت مانی , وریفای پرفکت مانی , آموزش برداشت از سایتهای خارجی , کار باحقوق ثابت , بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی , درآمد زایی اینترنتی ,
تاریخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392
بازدید : 2266
نویسنده : بابک

دانلود کتاب الکترونیکی امنیت گوگل - Google Security Book
کتاب امنیت گوگل را که توسط تیم خود گوگل نوشته شده و به زبان انگلیسی در سایت گوگل منتشر شده است. مطمئنا با مطالعه این کتاب به درک عمیق تر و متفاوتی نسبت به قبل از امنیت دست پیدا خواهید کرد و دید وسیع تری از آن خواهید داشت.گوگل،می داند چه بنویسد تا با ذهن ما و شما سازگار باشد به همین دلیل فکر می کنم کتاب پیش رو،متفاوت ترین کتاب امنیتی خواهد بود که تا به حال مطالعه کرده اید!
بخش‌هایی از کتاب:
افزایش ضریب امنیت در وب:
همه ی ما می دانیم که وب پر از مطالب جذاب و حتی متحیر کننده است،اما در مواقعی هم می تواند ترسناک باشد!مقوله ای که در این کتاب می خواهیم به آن بپردازیم،
امنیت است که می گوید : "درست مانند دنیای حقیقی،بایداز خود محافظت کنید و مانع از دزدیده شدن یا صدمه خوردن اموالتان شوید".فرقی نمی کند که تازه کار باشید یا خوره ی کامپیوتر؛مهم این است که همیشه با نکات و مسائل پرداختن به اطلاعات در وب بروز باشید.در این کتاب،نکات بسیار مهم امنیتی ارائه خواهد شد که با رعایت آن ها می توان با خیال آسوده تری به وب گردی پرداخت.
کلاهبرداری با نامه ها و وب سایت های جعلی ( فیشینگ):
کلاهبرداران اینترنتی به منظور سرقت مالی،صرف نظر از این که شما را می شناسند یا نه،تلاش می کنند اطلاعاتتان را بدزدند؛اکثرا با جا زدن خود به جای افراد معتبر و دریافت اطلاعات شخصی شما.این طور وب سایت ها،وانمود می کنند که منبعی معتبر هستند،مانند بانک ها و یا حتی گوگل و بر این اساس تلاش می کنند تا شما را گول بزنند تا شما اطلاعات شخصی تان را با دست خودتان به آن ها تحویل دهید.(صفحات ورود به حساب کاربری یا همان لاگین)
بنابراین،باید در بررسی این گونه صفحات آخرین دقت خود را بکار گیرید و همیشه از پیام هایی که از شما درخواست ارسال اطلاعات شخصی می کنند سرسری رد نشوید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392
بازدید : 2769
نویسنده : بابک

دانلود کتاب راهنمای پزشکی گیاه خواران - ویرایش سوم

کتاب راهنمای پزشکی گیاه خواران برگرفته از مقالات دکتر زرین آذر ( پزشک گیاهخوار ایرانی و متخصص برجسته تغذیه در آمریکا ) و هم چنین شامل پرسش و پاسخ هایی است که در مورد درمان بیماری های مختلف ( بیماری های مختلف شامل چاقی، سردرد، میگرن، بیماری های گوارشی، بیماری های کبدی، دیابت، افسردگی، کم خونی، ناراحتی تیروئید، ضعف بدن و غیره ) با گیاهخواری مطرح شده است.با رژیم غذایی گیاهخواری صحیح و به خصوص خام گیاهخواری قابل درمان و یا حداقل قابل بهبود هستند که دکتر زرین آذر با انتشار مقالات و پرسش و پاسخ ها، سعی در اطلاع رسانی هر چه بیشتر و دقیق تر دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392
بازدید : 2227
نویسنده : بابک

دانلود کتاب آموزش کامل اچ‌ تی ‌ام‌ ال - Hyper Text Markup Language

زبان نشانه‌گذاری فرامتنHTML-Hyper Text Markup Language زبان نشانه گذاری اصلی صفحات وب است که در سال ۱۹۹۰ توسط تیم‌برنرزلی با عنوان روش نشانه‌گذاری صفحات اطلاعات به نحوی که با مرورگر قابل مشاهده‌ باشند، معرفی شد. نسخه‌‌های مختلف آن طی سالیان گذشته ارائه‌شده‌است برنامه‌نویسان وب برای طراحی صفحات وب آن‌چه را که می‌خواهند در صفحه نمایش دهند، در میان تگ‌های این زبان قرار می‌دهند. مرورگرکدهای اچ‌تی‌ام‌ال را از سرور دریافت، ترکیب و تفسیر کرده و در نهایت به شکل یک صفحه کامل حاوی تصاویر و سایر اجزا در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یکی از اشتباهات رایج در معرفی این زبان، آنست که اغلب از آن به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی تعبیر می‌کنند، اما در واقع HTML  یک زبان برنامه‌نویسی نیست بلکه همان‌طور که از نام آن نیز برمی‌آید یک زبان نشانه‌گذاری است یعنی برای تمایز اجزای مختلف صفحه از تگ‌های مشخصی استفاده می‌کند. برای ایجاد صفحات وب پویا و برنامه‌هایی که تحت وب عمل می‌کنند، برنامه‌نویسان وب زبان‌های برنامه‌نویسی شامل برنامه‌های سمت‌سرور و سمت‌کاربر، که در میان کدهای اچ‌تی‌ام‌ال استفاده می‌شوند را به‌کار می‌برند.
ترجمه و تالیف کتاب توسط آقای عبدالصمد کرامتفر و ویراستاری توسط آقای محمدرضا رشیدی  و طراحی جلد توسط خانم ویدا غلامی صورت گرفته است که نهایت تشکر و قدردانی را از این دوستان داریم.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392
بازدید : 2197
نویسنده : بابک

دانلود کتاب یک یا دو هزار و یک - آموزش بهینه سازی سئو و افزايش رنکينگ گوگل

فرقی نمی کند که سایت شما چه موضوعی دارد و در چه زمینه ای فعالیت می کنید، برای کسب درآمد و محبوبیت باید سایت تان بیننده داشته باشد. تعداد بینندگان یک سایت، برگ برنده آن برای کسب موفقیت در دنیای وب است. سایتی که بیننده ندارد، مرگی آنلاین را تجربه می کند و چه بسیارند سایت هایی که هر روزه از چرخه زندگی در وب خارج می شوند.
طراحی سایت تضمینی برای آمدن بیننده به آن نیست بلکه باید بینندگان را به طریقی به سایت جذب کرد. بینندگان وظیفه ندارند به هر قیمتی که شده سایت شما را بیابند.
برای کشاندن بینندگان به وب سایت تان چه تدابیری اندیشیده اید؟ چگونه دیگران بدانند که شما سایت پرمحتوا و جذابی دارید؟ خود شما چگونه سایت های دیگر را می یابید؟ بدون هیچ گونه تردیدی باید گفت که ما در اغلب موارد به کمک موتورهای جست وجوگر به آنچه که می خواهیم، دست می یابیم.
اینجاست که کسب رتبه بالا در گوگل و موتورهای جستجوی مهم دیگر اهمیتی صد چندان می یابد. اگر می خواهید رتبه سایت شما یک باشد و نه دو هزار و یک، کتاب "یک یا دو هزار و یک" برای شما تالیف شده است. این کتاب شما را با تکنیک های موثر و کاربردی هنر بالا بردن رتبه ها و بهینه سازی سایت مسلح می کند. با خواندن آن بیش از ده سال تجربه مولف به سادگی در اختیار شما قرار می گیرد.


 



:: موضوعات مرتبط: آموزش نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392
بازدید : 1965
نویسنده : بابک

رفع مشکل ناپدید شدن و یا نشناختن درایو سی دی رام CD/DVD-Rom در ویندوز

مشکل چيست؟
درایو سی دی و یا دی وی دی تان گم شده و یا توسط ویندوز و یا برنامه های دیگر شناخته نمی شود، بنابراین نمی توانید تا چیزی را اجرا و یا به آن دسترسی داشته باشید. این مشکل ممکن است بعد از نصب کردن، پاک کردن نصب، بروزرسانی برنامه ای و یا آپدیت ویندوز ویستا رخ داده باشد. برای حل این مشکل می توانید به "Fix it for me" در سایت مایکروسافت بروید. اگر می خواهید تا خودتان این مشکل را حل کنید، این مقاله را دنبال کنید. حل اتوماتیک مشکل:
برای حل اتوماتیک این مشکل، بعد از رفتن به وب سایت مایکروسافت از لینک زیر، روی Run now در صفحه Automated Troubleshooting Services کلیک کنید و دستورات آنرا دنبال کنید. لینک زیر تنها برای ویندوزهای اکس پی و ویستا است.




:: موضوعات مرتبط: آموزش نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392
بازدید : 2112
نویسنده : بابک

آموزش  رمز گذاری بر روی فلش مموری بدون استفاده از نرم افزار

قابلیت BitLocker To Go که در ویندوز 7 ارائه شده قابلیتی فوق العاده جذاب و کارآمد بوده با استفاده از این قابلیت ویندوز سون شما می توانید داده های خود را که در ابزار قابل حمل ذخیره کرده اید رمز دار کنید در این اموزش نحوه رمز دار کردن(پسورد گذاری) درایو فلش خود را توسط این قابلیت، نحوه اینکه آیا داده ها رمز دار شده اند و این که رمز را از درایو پاک کنید خواهید آموخت.
رمز دار کردن درایو فلش
برای رمز دار کردن درایو فلش خود اعمال زیر را انجام دهید
1-فلش خود را به کامپیوتر متصل کنید.
2-بر روی کلید شروع (start) کلیک کنید و BitLocker را تایپ کنید سپس بر روی BitLocker Drive Encryption کلیک کنید.
بکشد

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392
بازدید : 2308
نویسنده : بابک

آموزش نصب ویندوز بر روی لپ تاپ های اپل

این آموزش بر روی لپ تاپ های MAC Book -  MAC Book PRO و در بیشتر لپ تاپ های تولیدی اپل قابل اجرا میباشد. توجه! (در صورت نصب ویندوز XP باید ویندوز SATA ساپورت داشته باشید در غیر این صورت نمی توانید ویندوز XP نصب کنید) لازم به ذكر است كه در سری جدید لپ تاپ های اپل و سری های 2011 ویندوز XP قابل نصب نمی باشد و باید به صورت مجازی نصب شود.
نصب ویندوز بر روی رایانه های مکینتاش در 4 گام زیر میسر است:
1- اجرای برنامه Boot Camp Assistant
2- ایجاد یک پارتیشن برای ویندوز
3- نصب ویندوز
4- نصب نرم افزار راه اندازه Boot Camp بر روی ویندوز.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392
بازدید : 1664
نویسنده : بابک

دانلود Protector Plus 2012 Antivirus v8.0 - آنتی ویروسی قدرتمند و سریع

در میان آنتی ویروس ها و بسته های امنیتی که ما سراغ داریم نام ها و برندهای گوناگونی هستند که در این عرصه فعالیت می کنند. شاید معروفترین ها به بیش از 10 برند مختلف برسند که مورد پسند کاربران واقع می شوند و در این میان نام هایی هم هستند که شاید زیاد برسر زبان ها نباشند اما قابلیت ها و در کل امنیتی که با خود به همراه می آورند اگر بهتر از نام های معروف نباشند می توان آن ها را در یک سطح مورد مقایسه قرار داد. شاید کاربران نام Protector Plus Antivirus را نشنیده باشند اما جالب است که بدانید این بسته امنیتی چند سالی هست که در زمینه برقراری امنیت فعالیت می کند و نکته مهم هم اینجاست که این آنتی ویروس از قدرت مناسبی برای شناسایی و مبارزه با فایل های مخرب برخوردار است.
Protector Plus Antivirus آنتی ویروسی است که قادراست تا انواع ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و در کل انواع فایل های مخرب را که ممکن است از طرق مختلف قصد آسیب رساندن به سیستم را داشته باشند ، اسکن نموده و به طور کامل حذف نماید. این آنتی ویروس همچنین امکان اسکن ایمیل ها را با دارا بودن قابلیت شناسایی فایل های مخرب درون آن ها و فایل هایی که ارسال و دریافت می شوند را دارد. از قابلیت های مهم نرم افزار Protector Plus Antivirus می توان به امکان اسکن حافظه رم برای یافتن هرگونه ویروس و در صورت وجود آن از کار انداختن فایل مخرب ، امکان زمان بندی اسکن سیستم ، به روز رسانی های مداوم و سریع ، قرنطینه کردن فایل های مخرب در صورت عدم حذف از سیستم ، امکان اسکن فایل های فشرده با فرمت های مختلف و بانک اطلاعاتی قدرتمند نیز اشاره نمود.
این نرم افزار قدرتمند که از آخرین تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب نیز بهره می برد ، از سرعت اسکن بسیار بالایی برخوردار بوده و به هیچ وجه خللی در کارآیی سیستم به وجود نخواهد آورد.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 6 ارديبهشت 1392
بازدید : 1832
نویسنده : بابک

دانلود McAfee AVERT Stinger v10.2.0.989 - نرم افزار شناسایی و پاک سازی ویروس ها و کرم ها

McAfee AVERT Stinger نرم افزاری حرفه ای در زمینه پاکسازی رایانه از بدافزارها می باشد. نرم افزار های امنیتی یکی از بنیادی ترین نیاز های هر رایانه می باشند زیرا امروز با گسترش تکنولوژی افراد زیادی از طریق اینترنت اقدام به نقل و انتقالات مالی می نمایند که این امر باعث شده افرادهای سودجو اقدام به ورود بی اجازه و سرقت اطلاعات نمایند و شما برای جلوگیری از این مشکلات باید اقدام به نصب نرم افزار های امنیتی قدرتمند نمایید و اما این نرم افزار که یکی از نرم افزار های ساخته شده از شرکت مکافی می باشد که بدون نیاز به نصب می تواند انواع بد افزار ها مانند ویروس ها و کرم ها را شناسایی و از بین برد.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,

پایتخت باکس
سلام .بابک هستم 26 ساله از تهران . خوشحال شدم که به وبلاگ خودتون سر زدید . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد پسند شما دوستان عزیز قرار بگیرد .

کدام مطلب را بیشتر میپسندید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان برتر و آدرس pn10.4kia.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com