یک باکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392
بازدید : 1843
نویسنده : بابک

DeepSea Obfuscator ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

 

DeepSea Obfuscator محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31

 

 

password محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31پسورد فایل: www.downloadha.com

download محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31 لینک دانلود – 4.7 مگابایت | لینک کمکی




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392
بازدید : 2192
نویسنده : بابک

phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

phpDesigner اسکریپت نویسی تحت PHP توسط phpDesigner v8.0.0.145

 

 

 

password اسکریپت نویسی تحت PHP توسط phpDesigner v8.0.0.145 پسورد فایل: www.downloadha.com

download اسکریپت نویسی تحت PHP توسط phpDesigner v8.0.0.145 لینک دانلود – ۲۳٫۷۷ مگابابایت | لینک کمکی



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392
بازدید : 2233
نویسنده : بابک

ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

 

Microsoft Visual Studio برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012

 

download برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012 دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392
بازدید : 2076
نویسنده : بابک

نرم افزاری عالی برای اتصال به انواع دیتابیس های محبوب این روزها مانند Oracle, MS Sql Server, ODBC, MySql, PostgreSQL, Interbase و Firebird می باشد. این اتصال یعنی مرور ، ویرایش ، اجرای sql scripts و export (برون ریزی) داده ها که تمامی این فرایندها بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار مسلما برای وبمستران و برنامه نویس ها بسیار مفید خواهد بود و در زمینه فعالیت های آنان کارآمد و کاربردی بنظر می رسد. قابلیت اصلی نرم افزار که مرور دادهای درون دیتابیس ها و همچنین ویرایش و اجرای آنها می باشد و ابزار دیگری نیز جهت export و به معنای دیگر استخراج داده وجود دارد که کاربر میتواند داده های درون دیتابیس را به صورت CSV, Excel, Html برون ریزی یا استخراج نماید. جستجو درون جدول های دیتابیس ها و همچنین نمایش داده ها به صورت کاملا مشخص و مجزا از ابزارهای جالب نرم افزار به شمار می رود. همچنین با این نرم افزار میتوان دیتابیس قابل اجرا برروی انواع بانک های اطلاعاتی را ایجاد نمود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,

 

توضیحات نرم افزار Windows XP SP3 Pro Corporate Student Edition December 2011 Revision 2

 

دانلود ویندوز XP SP3 کاملا Update تا 4 ژانویه 2012 به همراه کامپوننت های مورد نیاز و درایور SATA برای نصب روی لپ تاپ

 

 

در حال حاضر دو ویندوز XP در سافت گذر تقریبا هر ماه به روز می‌شوند که یکی ویندوز بدون دستکاری گروه BIE و دیگری ویندوز دانش‌آموز است. این ماه نیز نسخه‌ی بروزشده‌ی ویندوز دانش آموز را ارائه می‌کنیم.

این نسخه به ظاهر Student نام دارد ولی بعد از نصب مانند یک ویندوز نسخه Professional و Corporate که نیازی به فعال سازی ندارد می باشد. اما خوبی آن همراه داشتن کامپوننتهای لازمی است که بالاخره در طی نصب برنامه های مختلف مجبور به نصب آنها می شوید و چه بهتر که اینها با ویندوز نصب شوند. مخصوصا که بعضی از آنها حجم بالایی دارند و دانلود مجزای آنها مشکل است. مهم تر از همه اینکه جا دادن این همه کامپوننت اضافی به همراه اصلی ویندوز در یک CD است. و باز هم مهمتر اینکه این ویندوز شامل کلیه درایورهای SATA یا AHCI و RAID برای چیپستهای Nvidia و Intel می باشد. 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : چهار شنبه 14 دی 1390
بازدید : 3016
نویسنده : بابک

 
 
 
تاریخ : دو شنبه 23 آبان 1390
بازدید : 2899
نویسنده : بابک

 

نرم افزار ID USB Lock Key نرم افزاری امنیتی می باشد که کامپیوتر شما را در برابر کاربران دیگر حفظ می کند و تا زمانی که شما کلید را در usb قرار نداده اید صفحه نمایش را با نمایش تصویری قفل می کند حتی بعد از ری استارت سخت افزاری نیز از کامپیوتر شما محافظت می کند.شما می توانید یک حافظه فلش را به کامپیوتر وصل کنید و کلید را بسازید. کلید بسیار کم حجم است و می تواند در کنار دیگر فایل های شما بر روی حافظه فلش  قرار گیرد.

 

ID USB Lock Key v1.2 - قفل کردن از طریق یو اس بی - www.fdl.ir

 

 

 

 

 

ساخت کلید محافظ با هر حافظه ای از طریق USB

قفل کردن کامپیوتر به آسانی با فشاردن کلید ترکیبی CTR+ALT+L

نمایش صفحه باز دارنده بعد از قفل کامپیوتر

دسترسی ندادن به کاربرانی که کلید را ندارند

حفظ موقعیت قفل حتی بعد از ری استارت



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 23 آبان 1390
بازدید : 2935
نویسنده : بابک

 

اگر از افرادی هستید که همیشه نگران اتصال حافظه های خارجی از طریق USB به رایانه خود هستید تا ویروس های احتمالی بر روی آن ها به راحتی نفوذ کنند، سایت نرم افزار ی دانلود رایگان نرم افزاری را تهیه دیده است که بسیار مناسب برای شما و رایانه های عمومی که به راحتی از طریق یو اس بی در دسترس هستند محافظت کند.

USB Disk Security یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های یو اس بی و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها می باشد که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند.

USB Disk Security v5.0.0.90 - محافظ امنیتی حافظه های یو اس بی



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 23 آبان 1390
بازدید : 6548
نویسنده : بابک

 

ت و مت 2 کاراکتر با مزه کارتوی هستند که با کارهای جالب و دیوانه بازی های خاصشان همیشه در ذهن ما هستند و هر دست و پا چلفتی را که می بینیم یاد پت و مت می افتیم. بازی پت و مت برای کامپیوتر نیز وجود دارد. بازی پت و مت یک بازی پازلی/استراتژی /ماجراجویی است که توسط کمپانی IDEA GAMES در سال 2010 منتشر شد. داخل بازی چند بازی کوچک نیز گنجانده شده است. مینی گلف, درست کردن پازل, و درست کردن مدل برای عکس این بخش ها هستند. داستان اصلی بازی درست کردن یک ماشین خراب توسط پت و مت است که با خنگ بازی هایشان و حرکات جالبشان داستان بازی را بسیار دلچسب کرده است. بازی در عین حال فکری و جذاب است و هر کاربری را ساعت ها پای دستگاه کامپیوتر می نشاند. بازی از پیش نیازهای سخت افزاری بسیار پایینی پشتیبانی می کند و نیازی نیست نگران این قضیه باشید چون رو ی ضعیف ترین و قدیمی ترین سیستم های کامپیوتری نیز نصب و اجرا می شود. امیدواریم از دانلود بازی پت و مت لذت ببرید.

Pat & Mat PC Game - دانلود بازی پت و مت برای کامپیوتر



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 23 آبان 1390
بازدید : 2666
نویسنده : بابک

 

نرم افزار IDM یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager 6.07 Build 10.1 Final قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

Internet Download Manager 6.07 Build 10.1 Final - دانلود internet
download manager جدید



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 23 آبان 1390
بازدید : 3223
نویسنده : بابک

 

مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. در حال حاضر در نرم افزار موزیلا 8 بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رغیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند. در طی مدت های گذشته شاهد بودیم که برنامه موزیلا در مدت های طولانی نسخه فینال را توزیع میکرد اما امروزه با تاخیر سیاست های بنیان گذار آن یعنی موزیلا، نسخه های فینال بزودی عرضه میشوند و مشکلات سریعتر برطرف میشوند. هم اکنون گروه دانلود نرم افزار رایگان به شما پیشنهاد میکند تا این برنامه دانلود موزیلا جدید فایرفاکس 8 را از سایت ما دریافت کنید.

Mozilla FireFox 8.0 Final - نرم افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس 8



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
پایتخت باکس
سلام .بابک هستم 26 ساله از تهران . خوشحال شدم که به وبلاگ خودتون سر زدید . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد پسند شما دوستان عزیز قرار بگیرد .

کدام مطلب را بیشتر میپسندید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان برتر و آدرس pn10.4kia.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com